måndag 25 juli 2011

Taggat unna


I dag börjar första veckan med Zilvano. Dagen till ära travade jag (haha) iväg på lunchen och köpte nya ridbrallor, shortchaps och strumpor. Att jag redan äger en uppsjö ridkläder är oviktigt. Jag kom ut med en delvis ny garderob mycket glad. Vände in på Rönisch rea i hopp om att finna ett par shorts att bikramyoga i men icke. Och jag lyckades med bedriften att inte köpa något annat heller. Är ganska stolt. Men när man har planer på att återvända till Montana, shoppa i NY och bada i havet på Hawaii* är det enkelt att spara pengar. Förutom hästgrejerna då.

7 kommentarer:

Pontus sa...

Hej!

Fick lova att kolla in lite Beachvolleyboll ;) och hamnade här :)

Hoppas det gick bra med skärmarna.

Ha de Cykelmekanikern.

Erika sa...

Haha vad roligt :) Men jag skäms nästan lite när ett riktigt cykelproffs läser mina mediokra cykelinlägg :) Du får läsa om nån annan av sporterna istället hehe.

Ps - cyklade medvetet i flera vattenpölar på vägen hem =D

Pontus sa...

Hahah som ett lite barn som fått nya stövlar :)

Nä de tycker jag inte alls de är, de handlar väll å ha roligt å inte hur snabbt man cyklar!

Vi får väl ta en tur på Ekrö!? :)

Erika sa...

Gärna det :) Då har jag ju dessutom med mig experthjälp vid eventuell punktering eller andra problem - min ständiga noja. Är fortfarande i behov av en crash course i att byta slang - borde skämmas!

Pontus sa...

Haha vi får lägga ut en spikmatta och fixa de da;)

Va säger du om onsdag kväll eller på lördag?

Erika sa...

Jag kan imorn kväll men sen sticker jag till Malmö och beach sm :) Är game för cykling på torsdag nästa vecka - det är massa bollar och hästar ivägen innan dess!

Pontus sa...

I morgon blir super bra de :) kolla din mail:)