tisdag 12 juli 2011

Cowgirls in Montana

Jag och min häst Rawhide. Pigg kille med mycket energi "for the experienced rider". Aldrig suttit på en häst som kunde kliva fram i terrängen på samma sätt eller fara fram i full galopp för den delen. Det var bara att lita på Rawhide och köra. Och han kunde sitt jobb att driva kor bättre än mig. Vi har klättrat uppför och nerför berg, vadat genom floder och störtat fram över sommarängarna.
Driving cattle...
Team Penning. Mitt lag vann! Tre kossor av 20 ska vallas in i en specfik fålla för poäng. Icke enkelt!
Vårt hem i en vecka. Ostört och utan insyn med utsikt över Castle Mountains och Crazy Mountains.
Ranch Rodeo i Marindsdale
Finn ett fel på Rodeon
Driving cattle igen... Ser nästan proffsigt ut?


6 kommentarer:

Träningsglädje sa...

häftiga bilder! var har du hatten?

Snabbare, starkare, snyggare sa...

Klickade mig in på din blogg från Cykelbloggar.se. Vilka härliga bilder, blir väldigt avundsjuk! Har länge drömt om att åka på en sådan där resa :)

Läste ditt inlägg om Bikramyogan också, lite roligt eftersom jag var på premiärbesök på Perfection igår och väl tyckte ungefär samma sak som du om upplevelsen och stället :)

Annika sa...

Wow, så vackert! Vilken upplevelse, annorlunda! Vad roligt att du delar med dig :)

Katten sa...

Mmmmm...okej, vi flyttar dit nästa år istället. Nough said!

Johanna sa...

Det där ser så underbart ut!

emily sa...

Love your Montana pics too, Erica! I did see them on Facebook but I guess I didn't comment. Looks like you had a great time!