tisdag 7 juni 2011

My back is back

Heregud. Solen började gassa som aldrig förr och min rygg blev bra. Mitt hem har lämnats åt sitt öde och så mycket bloggande blev det inte heller. Långledigheten har gett mig mersmak för att vara ledig och det har varit riktigt lata och sköna dagar. Av förklarliga skäl har det inte blivit någon träning men den har ersatts av heldagar i Stockholms skärgård, Mad Men-maraton, brygghäng och bad och mycket god mat och nåt slags rekord i rosévin. Jag mår nästan som vanligt igen och imorn tänker jag cykling!

En middag: Champinioner och zuchini stekta i vitlök, halloumi, sparris, tomat och stor bulgur. Hemma på min balkong
En efterrätt: Crème brûlée på Fjäderholmarnas krog
Två glas rosé: På Mälarpaviljongen

2 kommentarer:

Jonas sa...

Bra att du mår bra. Eller iaf bättre. Jag tror att jag sprang förbi din naprapatmottagning när jag irrade omkring i Stockholm i helgen. Det var skitläskigt, jag kände mig som värsta stalkern... :)

Katten sa...

Sista bilden var sjukt snygg komponerad..:) Men två glas rose i kvällssol kan väl aldrig bli fel heller..