söndag 26 juni 2011

Coming up in the next episode of Erikas vecka

Nu räcker det. Jag hoppas att kroppen är fit for fight igen för jag har i alla fall tröttnat på att slappa. Resterande del av midsommarhelgen har jag såsat runt hemma och trots en mycket inaktiv känsla har jag i alla fall både bakat bröd, fixat matlådor typ kyckling i ugn med blomkålsmos, städat, promenerat i ösregn (pliktskyldigast) och dinerat med kusinen samt hunnit med en dålig film. Och bara sett fyra avsnitt av Mad Men. Jag har även tvättat men det räknas liksom inte. Tvättmaskinen i badrummet gör ju egentligen hela jobbet. Så mycket midsommarkänsla vet jag inte om det är över de här aktiviteterna men det är strunt samma. Konstigt är också att det känns som att jag "inte har gjort något"?  Kommande vecka kör jag igång igen enligt min definition av igång och jag hoppas att kroppen är med mig nu.

Måndag: Bikramyoga på Perfection med Katten och kollegan
Tisdag: Födelsedagskalas för lillebror
Onsdag: Crossfit och middag med Ulrika
Torsdag: Sommarpartaj med jobbet. Man ska ta med tights och tandborste?
Fredag; Packa och fixa
Lördag: Arlanda Terminal 5 och sen Montana!

Och så har jag en del spännande planer för mitt nygamla liv. Jag hoppas att de går i lås!
Midsommar 2012. Världens mest frusna träningsbloggare och tillika cyklist på picnic? Katten tror att jag kan lämna mössan hemma till morgondagens Bikram. Hon är även fotograf ovan bild.
Såsig blick - såsig helg!

2 kommentarer:

Karin sa...

Haha, söt bild. Man vill ge dig ett täcke och en kudde där :)

Katten sa...

ROligt ändå att du betecknar det som en såsig helg med två promenader och 6 mil cykling helgen efter Vättern. Säger något om din normala nivå kontra "vanliga människor" :) *klapp på axeln* till dig själv!