onsdag 29 juni 2011

Dagens träningsväska


I våras när jag var i Miami köpte jag en jättesnygg (och ja dyr) handväska frun Furla i skinn. Men eftersom jag konstant har transporterat mig med cykel sedan dess och dessutom har tokmycket packning hela tiden är det sällan hon får följa med. Min cykelväska från Timbuk får slita istället. I dag rymmer den träningskläder (Craft-tights och Oh-Rey!-linne), skor (Nike Free), handduk, biknini, solglasögon, neccesär (med Queen of Fucking Everything-trycket!), hårbortste, vattenflaska, en frukostmacka (hembakt bröd med ost), matlåda (wallenbergare gjorda på kalvfärs, ägg och grädde med färskpotatis och lingsylt) och ett ägg att komplettera melliset i eftermiddag med. Och kalender och plånbok och telefon och allt sånt där. Högst upp tronade vid avfärd dödstjocka boken Blonde.

På lunchen ska jag läsa och bada. Och äta. Ikväll gör jag nypremiär på Crossfit Nordic. Det ska bli spännande och väldigt läskigt. Jag kommer vara i särklass svagast tror jag. På schemat står till exempel pullups (chins för vanliga gymmråttor) och boxhopp.

Inga kommentarer: