tisdag 28 augusti 2012

Utomhusträning med TRX

Efter jobbet idag körde jag och Vilma ett finfint överkroppspass i Rålis med hjälp av Vilmas TRX.  Vilma hade komponerat passet med hjälp av dintraning.se och vi körde mycket mage och core men armarna fick liksom sitt på köpet plus att det ingick armhävningar och olika pressar och roddar. (Vilma kanske postar hela programmet på sin blogg?) Som sagt ett finfint pass som vi avslutade med några rörlighetsövningar som pricken över i. Totalt höll vi på i ganska exakt en timma med styrka, rörlighet och balans.

Om man säger såhär: Jag tror att jag kommer ha träningsvärk imorgon.

Och en annan sak jag måste säga: Vad är det för fel på min handled? Den har varit paj i ett halvår nu. Jag kan helt enkelt inte göra armhävningar på tå - alls. Handleden pallar inte tyngden. Eller bara en sån sak som att stå i armhävningsposition och göra andra övningar. Helst inte. Måste.kolla.upp.min.handled.nu.




Inga kommentarer: