måndag 20 augusti 2012

Hänt i helgen och händer i veckan

Helgen bjöd inte på någon träning alls men var ändå hur intensiv som helst! Till exempel ägnade vi ca 9 timmar non stop till att städa och göra iordning våra lägenheter för fotografering och senare visning. När balkongen som är 10 kvm var putsad, lägenheten storstädad och glänsade och när i princip hela min walk in closet var nerburen till förrådet, saker tvättade, bokhyllan sorterad och nya blommor planeterade kändes det som att jag sprungit ett maraton. Då började vi med Jens lägenhet. Go figure. Vi avslutade med vardagslyx på CiaoCiao nere vid vattnet. Utflyttningspizza och vin.

Veckans träning? Kommer här!

Måndag: Beachträning på Kärsön. 120 min. Lämnar cykeln hemma och liftar med Hanna ut. Är mörkt när jag ska hem och jag har förlorat min lyse.
Tisdag: Dejt med Sara. Hoppas på kanske någon form av funktionell träning. Kanske yoga. Eller så fikar vi bara. Oklar. 60 min?
Onsdag: Styrketräning. Gärna utomhus annars kanske tabatapass på gymmet! 60-75 min.
Torsdag: Vilodag och kompisdejt utan träning.
Fredag: Kondition. Hellre långpass på cykel men beroende på väder och klockslag as in dagsljus kanske det blir kort löppass istället. 180 min eller bara 60?
Lördag: Turnering i Bromma = X antal beachmatcher. Ett antal timmar!
Söndag: Vila. Beroende på status kanske det blir hemmayoga eller nåt!
Sista veckorna med beachspel utomhus på kvällstid nu. Dags att maxa det sista!


Inga kommentarer: