onsdag 13 april 2011

2011 års färg

2011 års trendigaste färg "enligt dom som vet" spås bli Honeysuckle. Jag har alltid tyckt mycket om rosa nyanser så jag välkomnar helt klart Honeysuckle som årets modefärg! I träningsvärlden finns det ofta mycket färger och rosa är inte direkt ovanligt. Till exempel är mina skosnören i mina Nike Free ganska lika årets trendigaste färg. Även min vattenflaska från Casall påminner om färgen. Men Honeysuckle är egentligen en mattare rosa. Riktigt snygg! Själv håller jag i skrivandets stund på att designa logotypen till årets största projekt på kontoret och något av det viktigaste är självklart valet av färg. Det kommer inte bli Honeysuckle eftersom den är för lik en tidigare färg vi använt med garanterat något annat knalligt! 2010 års färg var en turkos nyans som jag precis hade använt vid årsskiftet. Det gäller att ligga steget före säg. Jag gillar färg!


3 kommentarer:

Felicitas sa...

Håller med - snygg färg!! Och jag gillar rosa! :) Men jag tycker faktiskt att den börjar kännas lite uttjatad och lite 2010, även om jag är förtjust i färgen själv (och har tex mycket rosa kläder)! :)

Jonas sa...

Ha! Jag råkade på en hel tidning du satt din prägel på när jag var ute och åkte tåg i måndags. Jag kände mig som värsta stalkern när jag trodde mig inse att det var du. Sjukt. Tar du räsern till jobbet?

Erika sa...

Det är väldigt vilken koll du har! Vore kul om jag fick veta något om dig nån gång också :)

Racern bor på balkongen och är bara träningscykel som aldrig släpps ur mitt synfält nån annan stans. Till jobbet cyklar jag fortf på min andra Scott. En urban/hybrid.