måndag 3 september 2012

Well done Blueberry!

Eftersom jag har skrivit två ganska sura inlägg om Blueberry är det inte mer än rätt att jag skriver ett positivt. I dag gick jag faktiskt därifrån nöjd och glad igen!

Lunchens spinningpass satte givetvis fart på matmaskinen och jag lyxade till det med ett (fruktansvärt dyrt*) mellis på Blueberry. Men för det fick jag också en fruktansvärt god smoothie (no surpirse, deras smoothie ÄR grymma) och en god bit kladdkaka som var #näringstät och #nyttig. Body shake med bland annat vaniljprotein, apelsin, mandel och havremjölk kan vara min nya favorit på Blueberry och petar nog ner Blueberry Lifestyle-smoothien till en andraplacering.

Men att jag alls skriver det här är för att idag var havremjölken ekologisk igen! Äntligen Blueberry. Nu är jag gladare kund igen.



* 96 spänn gick kalaset på! Det är ju tyvärr inget man kan ägna sig åt dagligen men nån gång ibland när man är queen of matlåda kan man unna sig. Trodde faktiskt inte att det skulle bli SÅ dyrt.

1 kommentar:

Helena sa...

Håller med! Har man matlåda JÄMT får man äta på Blueberry lite nu och då... :)