onsdag 26 september 2012

Fyra tips!

Hittar hela tiden mängder av bra tips hos olika bloggare. Allt från goda recept till träningstips. Jag har nästan jämt ett gäng flikar uppe i min webbläsare med saker jag ska baka eller saker jag ska testa på gymmet. Hittar jag saker i tidningar och magasin klipper jag ut och sparar i min Sova Äta Träna-pärm. Den är sprängfylld av tips!

Just nu har jag fyra flikar uppe med grejer jag vill spara och prova vid tillfälle. Ifall ni har missat tipsen själva delar jag med mig dem här.

Marathon Mia tipsar om hur man springer tröskelintervaller. Måste testa springa sådana snart.

Energetica tipsar om proteinrutor som låter supergoda. Men frågan är om jag vill köpa det där proteinpulvret med choklad och hasselnöt...

GymGlam tipsar om en coreövning i tabatastil. Den ser tung och härlig ut. Skulle testa här om dagen men var osäker på detaljerna. Snart!

Träningsglädje kör en del rörlighetsträning och jag tror att hon sitter inne på många tips. Under det här passet körde hon några av sina övningar som verkar himla bra.

2 kommentarer:

Snabbare, starkare, snyggare sa...

Ett tips för att spara tipsen: Ladda ner någon app, t ex "Pocket", där kan man spara länkar och lägga till taggar på dem (typ "recept", "träningstips" osv). Mycket bra! Brukade också ha femtioelva flikar uppe, nu sparar jag bara allt i appen :)

Erika sa...

Vilket bra tips!! Tack :) Nerladdat å klart :)