tisdag 3 maj 2011

Miami - en recap









Miami sammanfattas enkelt i några få ord; Tjusiga middagar på dyra restauranger, drinkkavalkader, silikon, små fodral till kläninngar, USA:s femte största shoppingmall med sanlöst låga priser, frukost på Starbucks, vit sandstrand och ett varmt hav man kunde ligga i hur länge som helst. Jag älskade stranden och havet och värmen. Jag älskar det USA som har god och nyttig mat, vetegräs på Starbucks och löpare längs stranden. Och sol hela tiden! Jag blev lite nostalgisk eftersom jag faktiskt bott ett år i USA. Dock inget vetegräs i den delstaten. Silikon, heels och yta är dock skönt att lämna kvar i Florida.

Sofy har också bilder och en recap!

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

bra sammanfattat av miami tycker jag! ja, inte för att jag var med på er resa alltså - men det där andra!!!

Marliina sa...

Sol hela tiden, later som en plats for mig. Skulle vilja dra dit pa en road trip nagon gang, sugen? ;)

Erika sa...

Ja du skulle faktiskt älska Miami tror jag! Jag är absolut sugen på en till resa :)