torsdag 3 maj 2012

Saknar ni att läsa om träning?

Jag saknar att blogga om träning! Men nu har jag gjort Svalbard (som förvisso innehöll ett skidlopp) och röjt undan på jobbet, haft mina workshops och så vidare och nästa helg tänkte jag viga uteslutande åt träning! Kanske med tjuvstart på cykeln imorn kväll beroende på väder ... Kanske tjuvstartar jag också med att blogga nåt bra recept i helgen... Träning blir det först på söndag eftermiddag i sanden annars. Innan dess ska jag umgås med min kamera och styla balkongen för vår.



       Jag står i startblocken för en ny träningsvecka! Planeringen är klar och det blir fokus på cykel.

Lite senare: Jag är rätt rolig. Jag ska ju strax sticka och spela beach. Definitionen "inte träna nåt direkt" skiljer sig uppenbarligen individer emellan åt.
Men det där med mål och struktur och lite mera ös, det kommer först nästa vecka!

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha

Fast jag är likadan, ser inte (tyvärr?) ridning av tre hästar på en em som träning, även fast andra troligen får grym träningsvärk och blir rätt trötta av samma aktivitet.

Erika sa...

Jag är/var likadan med ridningen. Ridning kan ju verkligen vara hur jobbigt som helst beroende på hur man rider. Beach räknar jag definitivt som träning men bara för att det kändes som att jag var mitt i en vilovecka glömde jag liksom bort den :)