fredag 14 maj 2010

Up and runnin'?

Känns stabilt att inleda återkomsten som "frisk" med en pt-timma på gymmet imorn fm för att sen sprinta upp och duscha och äta innan jag ska bege mig ut till stallet och dressyrträning med hästen. Förhoppningsvis hinner jag hämta andan innan det är dags för partaj på kvällen. I dag är jag inte i toppform men mycket bättre än i förrgår. Min reservplan för att mäkta med lördagen - och inte minst av allt inte bli sjuk igen - är att flagga för förkylningen i gymmet och samla på mig många bra tips men bara bana in grejerna med väldigt lätta vikter, halvera träningen med hästen till 30 min istället för 60 min och kanske bara vara med och fördrinka på kvällen och gå hem och sova tidigt.

Håll tummarna för att jag är mitt vanliga pigga jag imorn!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

haha. Du kan vara lugn. Jag har bara lite lite feber, och promenaden gick i lustempo. Krya på dig så du fixar den fullspäckade morgondagen. Ska du träffa Göran imorgon? :-)

Erika sa...

Nä, faktiskt inte. Han håller ju till på Kungsholmen och jag bor preciiis vid Lindhagen så jag ska köra med någon som heter Måns här. Lindhagen är mycket mindre så jag vill ha ett program som funkar just här. Är rädd för att det finns smarta grejer på Kungsholmen och så hittar jag inte dem här sen:) Fast just nu ångrar jag lite att jag inte satsade på Göran ändå, nä gång helt klart!