fredag 19 oktober 2012

Jag börjar blogga på Fitness Magazine

Idag får bloggen ny kostym och vi flyttar* till Fitness Magazines webb! Där kommer jag att blogga framöver. Innehållet i bloggen kommer att vara precis detsamma som innan men det ska bli GRYMT kul att ingå i ett sånt bra och roligt nätverk (Fitness Magazine’s redaktion och det övriga blogggänget alltså)! Så vill ni fortsätta läsa föreslår jag att ni fixar till eventuella bokmärken, RSS-läsare eller prenumerationer i Bloglovin. Jag hoppas ju nämligen att ni vill följa med vidare till nästa adress!

Jag känner mig hedrad över att bli tillfrågad och det har varit svårt att inte blogga om planeringsluncher och andra roliga saker som pågått den senaste tiden. Men nu, nu behöver jag inte behålla en hemlis längre!

Samtidigt som Fitness Magazine får ett nytt gäng bloggare re-lanserar de hela sin sajt också som har blivit mycket bättre och mycket snyggare än tidigare! Och tanken är att det ska fortsätta att hända saker på sajten. Den 23 oktober kommer nästa nummer av tidningen och i det kan ni läsa mer om mig och de andra bloggarna! Finns även lite kul info på nya sajten redan nu om mig och alla de andra!

Här hittar ni bloggens nya adress: fitness-magazine.com/blogs/sandsnovatten

*Flytta är alltså höstens tema! Både bostad och blogg!

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh vad skoj! :) Grattis!!!

Karin sa...

Oj! Grattis!