måndag 6 september 2010

Inspiration! Eller Outdoor Crosstraing Träningsläger med Scandscape

Fick precis tjuvkika på programmet för träningshelgen med Scandscape i slutet av september och det låter så roligt! Faktiskt ännu roligare än jag trodde och med många spännande bonusingredienser förutom träningen.

Förutom olika former av träning kommer vi att lära oss mer om träning och återhämtning och om kost i kombination med träning.Vi kommer att få sätta upp personliga mål med vår träning och få personlig coaching. Vet inte vad jag längtar mest till, alla nya tips jag säkert kommer att få, utomhusträningen eller middagen och bastun på kvällen. Jag har spanat in Solbacka där vi kommer att träna och bo och det ser otroligt mysigt ut! Ett mer detaljerat program för min och Kattens träningshelg kommer senare.

Just! Vi kommer även ha tekniksnack och prylsnack. Kan inte undkommas att både jag och Katten gillar både teknik och prylar... mycket!


   Jag och Katten på Blogger Bootcamp i våras.

3 kommentarer:

Katten sa...

Wiiiieeeehoo! Jag är dig evigt tacksam Erika :) Låter som om jag designat upplägget själv ju!

Ulrika sa...

Fasen vilken lyx! Ni kommer att då det helt underbart! Och en hel helg i träningens tecken - kan det bli bättre?

Erika sa...

Såå underbart! Men Ulrika, du ska inte följa med då? Man kan ju faktiskt köpa en plats också :)