torsdag 14 januari 2010

Säsongspremiär beach

Första beachträningen för säsongen igår. Kändes riktigt bra och jag känner mig taggad för 2010! I höstas var jag ganska trött på att mest nöta en massa teknik och bollkontroll vecka ut och vecka in även om seriespelet samtidigt gick över förväntan och vi var nära att vinna vår division. Jobbade massor och energin räckte inte riktigt till. Nu är det vår och mer spelorienterad träning, ny lagkamrat och ny tränare. Kul! Tyvärr kommer jag missa träningen redan nästa vecka på grund av just jobbet men det känns bra att jag längtar ut till sandlådan i Södertälje igen!

Vi har den sena träningstiden den här terminen och tränar 20:30 istället för 19. Man kommer hem mitt i natten men det är skönt att slippa skynda sig från jobbet och igår hann jag både äta riktig middag innan (biff enchiladas och avokado och morot!) och köra 40 min överkropp i gymmet med Anneli. Nu väntar jag på att den rätta träningsvärken från chinsen ska infinna sig, finns potential i armarna...

Inga kommentarer: